Wat helpt met het hunkeren naar echt

Rührei beugt Heißhungerattacken vor
Roerei is gezonder dan gekookte eieren: De cel protector Vitamine E is beter bewaard gebleven. Ook, roerei voorkomt hunkeren naar vorEier veel vitaminen – die, afhankelijk van de voorbereiding van de best bewaard gebleven, blijkt dat de praktijk van de Vita.

Voor het Ontbijt, het bakken van een taart of gewoon als eieren zijn een van onze voedselbronnen. En we eten meer dan ooit. In het afgelopen jaar alleen al, elke burger heeft verbruikt een gemiddelde van 217 stukken – zo veel als in de afgelopen 13 jaar. Een belangrijke reden is voor zorgen dat de mythe van de schadelijke cholesterol en eieren zijn de Bad-Bepaalde-Afbeelding. Britse onderzoekers raden aan: elke dag een Ei, en op zondag twee.

Naast hoogwaardige eiwitten, veel vitaminen zoals A, B2, D en E en mineralen zoals ijzer en zink, onder de harde shell invoegen. Om het behoud van de waardevolle ingrediënten zo veel mogelijk, het is echter ook op het juiste voorbereiding.

Gekookt Ei

Voordeel: de beschermende shell en de indirecte verwarming van een groot deel van de warmte blijft gevoelig voor Vitamine A goed voor de ogen! Daarnaast is ons lichaam kan absorberen eiwit optimaal – de recycling is meer dan 90 procent. Ter vergelijking: In het geval van rauwe eieren, op slechts 50 procent van de Eiwitten van hoge kwaliteit, kan worden gebruikt.

Nadeel: hardgekookte eieren zijn moeilijk voor veel mensen om te verteren.

Gebakken ei

Voordeel: Door de directe pan hitte de eiwitten tot zich te binden onmiddellijk te lang Gebraden is niet nodig. Dit beschermt de warmte-gevoelige vitaminen A, B2 en E.

Belangrijk: Geef geen eieren alleen in de pan, als het echt warm!

Nadeel: In Olie gebakken, Gebakken ei voor een echte calorie-bom. Beter: Bak deze in een pan in een eetlepel water per Ei.

Roerei

Voordeel: zo lang Als het roerei zonder high-calorie toevoegingen zoals spek of ham worden bereid, u zal een ware afbeelding-flatterer. De waardevolle eiwit verzadigt een lange tijd en voorkomt dat voedsel het hunkeren naar. De inhoud van anti-oxiderende Vitamine E troeven van de gekookte ijs.

Nadeel is dat De directe hitte van de pan maakt het Vitamine A-gehalte van elke Minuut te vallen. Bak de eieren dus niet te lang – je om een halt toe te roepen buitenkant van de pan een beetje.

Meer tips tegen onbedwingbare trek vindt u in de Video!

Geef een reactie