Vliegangst-behandeling is door het gedrag van de therapie

In het geval van een vliegangst er zijn verschillende manieren van behandeling. Geen onderdrukking van angst door alcohol of kalmerend middel wordt aanbevolen. Deze methodes bieden alleen hulp op korte termijn, op de lange termijn, vliegangst, maar om te behouden en te verhogen.

In plaats van, bijvoorbeeld, een gedragstherapie kan worden – misschien in combinatie met een exposure-therapie. In het kader van deze therapie veranderingen van gedrag in de eerste therapie beoefend. Dan een vlucht in de begeleiding van de therapeut, en de verandering in de praktijk moeten worden uitgevoerd. Veel van degenen die Getroffen zijn, het helpt ook als je legt de technische Details van het vliegtuig en de theorie van de vlucht in alle basis-functies, om het verminderen van uw angst. Het kan nuttig ook, een vlucht in een Simulator om deel te nemen in het vliegtuig zelf.

Andere therapie maatregelen in een vliegangst, persoonlijke Coaching, ontspanning maatregelen, zoals Progressive muscle relaxation (PMR), of desensibilisatie technieken. Ook belangrijk is het Leren van verschillende coping-strategieën.

Flugsimulator gegen Flugangst

Een vlucht in een Simulator kan helpen de vlucht om angst te verlichten

Seminars en self-help boeken om mensen te helpen met vliegangst

Verschillende aanbieders, bijvoorbeeld, sommige luchtvaartmaatschappijen bieden cursussen aan voor vliegangst, waarin psychologen en pilots werken samen met het Getroffen met het gebruik van verschillende methoden om de angst. Hier kunnen mensen met vlag en angsten van de theoretische informatie over de techniek van het vliegtuig en van de fysische processen in angst. Inhoud van het Leren van actieve coping, bijvoorbeeld door gerichte ademhaling, ontspanning technieken en gedachten herstructurering. Meestal een vlucht volgt een conclusie van het seminar. Ook het werk van de relevante self-help boeken kan u helpen met vliegangst.

Geef een reactie