Vaarwel, Vlucht Angst!

Mit den Nerven am Ende bei Flugangst
Klamme handen, hartkloppingen, en de zenuwen aan het einde van het: vliegen is voor veel mensen, de blote horror veel mensen met paniek gevoelens op het vliegtuig. Echter, met deze twee betrouwbare methoden van de lift in de toekomst op een zeer ontspannen. Een psychotherapeut laat zien wat je kunt doen tegen vliegangst.

Waar komt de angst voor het vliegen en wat je kunt doen tegen hen? We vroegen psychotherapeut Dr. Rolf Merkle.

Hoe werkt vliegangst?

Dr. Merkle: u kunt Natuurlijk ook een negatieve ervaring geactiveerd. Vaak komt het plotseling en schijnbaar zonder reden. Mensen met vliegangst hebben het gevoel dat de Situatie op de barmhartigheid van. Meestal is het vertrouwen in de pilots en de technologie ontbreekt. Velen vrezen dat de machine vastloopt – de ideale voedingsbodem voor een vliegangst. Het goede nieuws is: Omdat angst is tot op zekere hoogte zelf gemaakt, kunt u mij deze onafhankelijk.

En hoe wordt dat concreet?

Je eerste vraag waarom je in paniek. En waarom vlieg je als iets levensbedreigend zijn. Het is ook goed om te beseffen dat je kunt rijden, echter, is van toepassing op de auto geen enkele gedachte van een ongeval. Dit is een paradox. Tenslotte, het risico om te worden gedood op de duitse wegen is statistisch significant hoger dan die van de vlieg. Dus waarom doen mensen moeten niet bang zijn in de auto – ongeacht of je zit achter het stuur of als passagier? Het antwoord is: gewoon je vertrouwen dat er niets gebeurt. En ook het vertrouwen van de meest Belangrijke ding is om te blijven op het vlak ontspannen.

Wat is er te doen?

Laat niet de dagen voor de reis, gemakkelijk op de stijging met een verhoogd Stress Niveau op het vliegtuig. Boven de wolken van afleiding kan helpen om: lezen, een film kijken of naar muziek luisteren. Gerichte ontspanningsoefeningen zijn een beproefd middel. Over de spierontspanning volgens Jacobson. Of probeer een speciale vorm van deze methode, het stoplicht oefening om de spieren van de handen, armen, schouders, gezicht, voeten, benen en rug spannen tegelijkertijd voor ongeveer vijf seconden. Losse, en de ontspanning verspreidt zich in het lichaam richten. Alles drie tot vijf keer herhalen. Mijn tip: Oefen eerst op de beste woning. Dan kunt u het ontspannen gevoel tijdens een vlucht sneller.

De paniek van de nederlaag in de voorkant van de vliegen uit het hoofd

In speciale seminars, om het overwinnen van zijn angst voor vliegen vrijwel in het weekend. In de twee-daagse groep van tarieven Aangetast door psychologen om te leren hoe de balans van uw angst met ontspannings-technieken, een nieuwe waarneming en het denken om te gaan met. Daarnaast is er een Pilot alles uitgelegd over de techniek van het vliegen. Meestal is een gemeenschappelijk laatste vlucht – met psychologische ondersteuning. Groep seminars tegen vliegangst zijn vaak ontwikkeld in samenwerking met de luchtvaartmaatschappijen.

Nieuwe vrede vinden in het onderbewustzijn en vliegangst overwinnen

In de medische hypnose de paniek gevoelens zijn Verpakt waar ze geproduceerd zijn – op een dieper niveau van bewustzijn. Omdat we heel vaak de vlucht zal vermaken angst door een verkeerde programmering in het onderbewustzijn, legt Dr. Reza Schirmohammadi. De Patiënt is behandeld met hypnose in een slaap-achtige, ontspannen toestand. Hij hoort en begrijpt alles. Tegen zijn wil kan er niets gebeuren, zegt de arts. Nu, een persoon kan worden beïnvloed therapeutisch: blokkades worden opgeheven en mis door positieve programma’ s vervangen. Vaak is één tot twee behandelingen voldoende zijn.

Geef een reactie