Sugar vs. zout: Wat is de schade echt aan het hart

Zucker erhöht den Blutdruck
Veel mensen bedekken je hele dag calorieën alleen met suiker. Te veel calorieën, te weinig lichaamsbeweging, Overgewicht, Stress, en altijd in de top – een verhoogde consumptie van zout worden beschouwd als de belangrijkste trigger voor een hoge bloeddruk. Maar misschien wel de doorslaggevende factor is in deze lijst raar altijd vergeet suiker. De praktijk Vita heeft de feiten.

Ongeveer 40 procent van de jaarlijkse sterfgevallen in Duitsland terug te gaan naar hart-en vaatziekten. De belangrijkste reden voor deze bijna 350.000 doden verhoogde bloeddruk. Een ziekte, in ongeveer 20 tot 30 miljoen Duitsers lijden, die niet door velen beschouwd te worden Betrokken, maar als een levensbedreigend zijn.

Artsen waarschuwen, dus om een manier van leven die kunnen jagen de bloeddruk in de hoeveelheid. En een dagelijkse inname van meer dan zes gram zout wordt beschouwd als met name het verhogen van de bloeddruk.

De vermindering van de zoutinname heeft weinig effect op de bloeddruk

Echter, de Amerikaanse wetenschapper Dr. James DiNicolantonio van Saint Luke ‘ s Mid America Heart Institute (Kansas City) en Dr. Sean C. Lucan aan het Albert Einstein College of Medicine in New York, in tegenspraak met de Scriptie en leg in een recente studie: zout ik wastafel een bepaalde invloed op de bloedsomloop, vermindering van de dagelijks opgenomen hoeveelheid zout de hoge bloeddruk een risico-maar slechts een klein beetje.

Veel meer van belang voor de regulatie van de bloeddruk opnemen van een andere stof, die is verborgen in verwerkt voedsel geconsumeerd dagelijks in grote hoeveelheden suiker, volgens de onderzoekers. Met name de toevoeging van fruit, suiker, bijvoorbeeld in frisdranken en vruchtensappen – een zelf-in rekken onderschat trigger voor een hoge bloeddruk.

Elk horloge neemt de calorieën volledig op suiker

De studie toont aan dat mensen die over tien tot 25 procent van hun dagelijkse calorie-inname door suiker, hebben een 30 procent hoger risico om te sterven aan hart-en vaatziekten dan mensen die onder de Tien procent teken. Een gemiddelde van 74 gram suiker per dag is genoeg om het bereiken van deze 30 procent toename in cardiovasculaire risico ‘ s.

Het AMERIKAANSE Center for Disease Control and Prevention gevonden in een studie dat ongeveer 16 procent van de bevolking te bedekken je hele dagelijkse behoefte aan calorieën door de inname van suiker. Van deze 40 procent terug op suikerhoudende dranken.

Verborgen Suiker Vallen

Als problematisch, de onderzoekers geven aan dat de gemiddelde suiker consumptie per dag in Westerse Landen, vaak zelfs meer dan 74 gram. In de AMERIKAANSE kinderen en volwassenen consumeren tot 200 gram suiker–, wat neerkomt op ongeveer 800 calorieën en 40 theelepels suiker.

De onderzoekers zijn niet aan te raden voor het overschrijden van de dagelijkse voeding de minimale hoeveelheid suiker (ongeveer 25 tot 50 gram). U erkent echter dat dit alleen is niet controleren, omdat de suiker verbergt in voedingsmiddelen alleen in zoete gerechten, maar ook in veel van de zogenaamd zout – voor de consument moeilijker om, zoals in het geval van de zoutinname.

Hamburg-harburg, 16. December 2014

Geef een reactie