Stoppen met Roken: De beste tips

Erzählen Sie Freunden und Familie vom Rauchstopp
Vertel je vrienden en familie dat je wilt stoppen met Roken. Dit verhoogt de Motivatie en krijg geprobeerd extra UnterstützungOft en net zo vaak mislukt? Met deze tips, de juiste strategie en de hulp van artsen, het je lukt om te stoppen met Roken!

Precies, Martina C. herinnert zich het Moment dat ze besloot voor de eerste Keer om te stoppen met Roken. Op dat moment, ze hadden afgezien van hun droom vakantie, alleen omdat ze niet bang, om te volharden, de vijf uur durende vlucht zonder een sigaret. Genoeg! zei ze. Maar wat volgde waren talloze mislukte Pogingen om te stoppen. Daarom probeerden ze het uiteindelijk met de hulp van artsen en geneesmiddelen.

Met het stoppen met Roken is moeilijk

Stoppen met Roken – dit gebeurt in het lichaam

Na 4 uur: cilia in onze longen worden de haren, het reinigen van de luchtwegen. Resultaat: Hoest.

Na 8 uur: het zuurstofgehalte in Het bloed stijgt weer naar een normaal niveau, giftige koolmonoxide.

Na 2 dagen: en De zintuigen ontwaken nieuw: je kunt ruiken beter en smaak. Het risico op een hartaanval daalt.

Na 1 maand De hoest en de longfunctie aanzienlijk is verbeterd. Minder gevoelig voor infecties.

Na 1 jaar kans op een hartaanval gehalveerd, na vijf jaar het risico op longkanker.

Na 10 jaar: het risico van kanker is nu gedaald tot het niveau van een leven lang roken.

Na 15 jaar: sporen geëlimineerd: Nu alle organen van uw lichaam vergeten dat ze ooit hebben gerookt

Het zal alleen niet voldoende is voor de meeste rokers, zegt Dr. Justus de Zeeuw, een specialist in de interne geneeskunde. Omdat nicotine Verslaving werkt op twee niveaus: het fysieke en het mentale. En beide niveaus moeten samen worden beschouwd. Het lichaam van de rokers eisen snel na een nieuwe dosis van het Neurotoxine. Daarnaast is een aangeleerd gedrag, een Ritueel is om te roken, een integraal onderdeel van de dagelijkse routine. De meeste van het roken in bepaalde situaties, zoals na een maaltijd of een stressvol Moment.

In de hersenen, nicotine veroorzaakt het gelukshormoon dopamine, legt Dr. de Zeeuw, wordt de kans op verslaving. De roker ervaart iets als een beloning en dit gevoel wil hij graag opnieuw en opnieuw.

Nou, voor te bereiden om te stoppen met Roken

En volgens stoppen met Roken werkt niet meestal, want ze komen altijd terug met uw medicijnen in contact, zegt de expert. In plaats daarvan, je moet jezelf voor te bereiden zorgvuldig op zijn stoppen met Roken en een aantal strategieën voor de kritische momenten. Je eigen Motivatie is meestal niet verhoogd als één van de draden van de Positieve Roken. Dit is in aanvulling op de voordelen voor de gezondheid, vaak een aanzienlijke besparing.

Stoppen met roken met gedragstherapie

Is dit alles niet genoeg is, zijn er op maat therapieën voor de twee niveaus van de nicotine verslaving. Zo veel klinieken bieden al gedragstherapieën. Individueel of in groepen, de rokers leren om hun gewoonten te veranderen. De therapie aanpak met medicatie besteden aan de andere kant, de fysieke kant van de Verslaving.

Nicotine Vervangende Helpt?

Er is de bekende nicotine kauwgom, pleisters of zuigtabletten, zegt Dr. de Zeeuw. Je leidt het lichaam om meer nicotine zonder te roken. Zo is men in staat om te veranderen zijn gebruikelijke gedrag. Dit betekent dat Er meer nicotine. Hoewel deze stof is zelfs Schadelijk in de rook (het gevaarlijke gevolg van de ziekte door de meer dan 4, 000 giftige stoffen in elke sigaret), maar veel rokers hun nicotine verslaving is niet alleen de nicotine vechten.

Nicotine-Vrije Drugs

Een Alternatief nicotine-vrij van medicijnen. Het medicijn blokkeert de docking sites in de hersenen, die, anders is de nicotine sets in, zegt de expert. Het gelukshormoon dopamine, terwijl meer, maar in kleinere hoeveelheden. Dus minder van ontwenningsverschijnselen en het Verlangen naar een sigaret daalt. Het voelde ook Martina C. Hoewel je moest betalen voor de medicijnen, maar met drie Euro per dag was goedkoper dan uw sigaretten. Met de drugs, ze erin geslaagd om eindelijk te stoppen met Roken.

Nu stoppen met Roken: De beste drop-out-tips

1. Vaste datum

U besluit om te helder voor een dag dat je stopt. Dit moet niet morgen of volgende week. Je moet wat tijd voor u zelf, op uw exit voor te bereiden.

2. Rook-Vrije Omgeving

De verwijdering van uw rookgerei, zoals asbakken en aanstekers. U start het vermijden van plaatsen waar mensen roken!

3. Sport helpt

Gebruik je nieuwe kracht om meer te doen in de Sport. De ervaring van succes versterkt.

4. Rituelen breken

Koffie zonder een sigaret? Voor veel rokers onvoorstelbaar! Je leert om te breken met oude gewoonten, om te stoppen met Roken. Aan de koffie met een koekje. En met meer en meer de Sport is ook geen Probleem.

5. Wetten, dass …?

Een beetje druk kan worden: Vertel familie en vrienden dat je wil stoppen. Dan krijg je meer steun. En je zet jezelf dat je het kan maken!

6. Poetsen tegen Verslaving

Er zijn vele methoden, van het Verzoek om te leiden. De drang is groot, de toegang tot de tandenborstel! Ook goed: fruit eten, water drinken.

Geef een reactie