Spierpijn als gevolg van te hoge Zuurgraad?

Dehnen bringt nichts
Stretchen voor en na het sporten, niets, integendeel, door het Uitrekken van een Pijn of kramp sneller optreedt MuskelkaterIst de oorzaak van spierpijn? Helpt om te Strekken voor en na het sporten? Wat echt leidt tot een samentrekking van de spieren?

Je ziet het telkens weer: Amateur-sporters, die het Joggen een snelle been-rek-en strekoefeningen op het bankje in het Park. U wilt oprekken van de spieren om te voorkomen dat pijn. Het begint meestal een dag na de Sport en haar hoogtepunt bereikte twee dagen later.

Dit idee is afkomstig uit de tijd dat men dacht dat het spierpijn is zuur, een soort van kramp en Acidose als gevolg van ophoping van melk. Stretching is aanbevolen voor het verbeteren van de bloedtoevoer naar de spieren en zuurstof te leveren. Vandaag, echter, we weten dat kleine spiervezels veroorzaakt door de barsten door de ongewoon sterk benadrukt. Dit leidt tot een lokale ontsteking en de typische pijn.

Ook is er, volgens de sport-Stretch. Hier, het tegenovergestelde is het geval. Stretching oefeningen bijdragen aan spierpijn. Vooral na kracht-en uithoudingsvermogen oefeningen en gerichte cool-down en lek, Auslockern, een Sauna, en Massage nuttig zijn. Door de sterke rek-en strekoefeningen zou vervallen op het Moment dat de bloedtoevoer naar de spieren, de kans op spierpijn neemt toe. Wie wil rekken nog moet werken en Stretch minimaal 45 minuten pauze.

Conclusie: stretchen op spierpijn te zijn van een positieve invloed.

Geef een reactie