Maakt vet smart?

Olivenöl und Olive
Een goede scheut olijfolie, de hersenen lijkt te worden beschermd zonder extra liter Olie per week is niet noodzakelijk goed voor de figuur, maar hij helpt bij het handhaven van de mentale prestaties.

Dit is het resultaat van wetenschappers die waargenomen in een studie van 447 onderwerpen voor de komende vier jaar. De deelnemers werden verdeeld in drie groepen: De leden van de eerste aten, een vetarm Mediterrane dieet, de tweede toegevoegd aan het dieet elke dag 30 gram noten, en de laatste een week een Liter olijfolie.

De resultaten waren duidelijk: Aten de proefpersonen meer vet (ongeacht of olijfolie of noten), dan kunt u het beter deden in het geval van een zogenaamde RAVL Test. De controles uit, onder andere, de korte-termijn geheugen, het leren van de snelheid, of de juistheid van het geheugen.

Als iemand neemt een heleboel van dit vet, vervolgens zijn de hersenfunctie te verbeteren, zegt Dr. Raphael Kellmann, die betrokken was als arts in het onderzoek. Het is echter belangrijk om te eten van de juiste soort vet. Verzadigde vetzuren kan leiden tot de cellen beschadigen, zei Kellmann van de pagina livescience.com. Deze worden vaker aangetroffen in dierlijke producten, zoals melk, kaas of vlees.

Gezonde Mediterrane Dieet

Bij het Mediterrane dieet het gaat om zijn dieet permanent. Er zijn veel vers fruit, veel fruit, zelfgebakken boerenbrood, gezonde graanproducten, aardappelen, peulvruchten, noten en zaden. En dit alles is vooral bereid zijn onbewerkt. Olijfolie is het belangrijkste vet leverancier. Zuivelproducten, zoals kaas en yoghurt, vis en magere vleessoorten bevatten belangrijke eiwitten en mineralen worden gevoed. Rood vlees is alleen geconsumeerd met mate.

Onlangs, een andere studie toonde ook een soortgelijke verbinding: zij toonden aan dat de Zwaarlijvige krijgen minder dementie.

Hamburg-harburg, 12. Mei

Geef een reactie