Low-Carb-High-Fat-Dieet

Low-Carb-High-Fat-Diät
Low-Carb-High-Fat-dieet is Als de inname van koolhydraten is minder dan 50 gram van de dag, de vet reserves in de kraag. In onze foto galerij vindt u de beste recepten om gewicht te verliezen eet jezelf slank! In het geval van de Low-Carb-High-Fat-dieet u kunt zelfs eten chips en nog steeds verliezen van de extra kilo ‘ s: 1.5 kilo in vijf dagen!

Rechts feesten en afslanken – de Low-Carb-High-Fat-dieet. Omdat hier sappige gehaktballetjes, Tapas of Steak op het bord! Vuistregel: Elk gerecht moet bevatten weinig koolhydraten en veel vet. De Low-Carb-High-Fat-dieet werkt zo goed omdat ons lichaam energie verbrandt eerste, koolhydraten – vet wordt opgeslagen. Als je eet weinig koolhydraten eet, gaat u onmiddellijk naar de vetreserves in de kraag. Want dan is het lichaam afhankelijk is van het verwijderen van vet energie te krijgen. ‘Uw dagelijkse calorie-eisen, je klep over eiwitten en in het bijzonder over vet. Omdat een eiwitrijke voeding zou een belasting voor je nieren zijn sterk, zegt voeding wetenschapper Prof. Dr. foreman. Vette voedingsmiddelen hebben een positieve bijwerking: Omdat ons lichaam het vet heel langzaam verwerkt, maken ze lang genoeg. Perfect, honger heeft geen Kans, en de Low-Carb-High-Fat dieet is makkelijker vast te houden is.

Low-Carb-High-Fat-dieet, deze recepten zult u verliest 1,5 pond

U kunt combineren met onze heerlijke maaltijden (Ontbijt, lunch en diner) voor één Persoon voor vijf dagen, afhankelijk van uw smaak. Een studie toont aan dat In de vijf dagen dat u kunt verliezen met het Low-Carb-High-Fat dieet tot 1,5 kilo. Hier is het eerste recept.

Koolhydraten Vallen

Wees voorzichtig, op de loer liggen hier vooral veel verborgen padding-Booster:

Industrieel verwerkte voedsel

Kant-en-klare Dressings, sauzen, of eiersalade vaak bevatten koolhydraten in de Vorm van suiker of zetmeel.

Drugs

Hoestsiroop en co. zijn gezoet met suiker. Vraag bij de apotheek na een suikervrije variant.

Valse Vrienden

Deze voedingsmiddelen hebben een hoger gehalte aan koolhydraten dan veel: coquilles, prei, wortelen, rode Biet, volle melk, erwten en bananen willen doen geloven.

Geef een reactie