Jet lag: Preventie door in een vroeg stadium aan te Passen naar het punt van bestemming

Elke persoon reageert anders op een lange vlucht en de Jetlag. Daarom is er geen betrouwbare en consistente methode, zoals jet lag kan worden voorkomen.

Bepaalde maatregelen helpen verlichten van de symptomen.

Maatregelen voor de verlichting van een jet lag symptomen

Alkohol schützt nicht vor Jetlag

Kunt u niet zonder kunt tijdens de vlucht, aan alcohol, aan een Jetlag te voorkomen

  • Je went je lichaam langzaam vooruit om de tijd te wijzigen en de tijd van aankomst: Ongeveer een week voor aanvang van de reis, is het raadzaam om te gaan stapsgewijs-ongeveer een uur later naar bed (bij het reizen in het Westen, of om te gaan reizen in het Oosten een uur eerder naar bed en opstaan).
  • Voordat u afzien van een slaap steun, tijdens of na de vlucht. Deze hebben geen effect op de innerlijke klok en helpen zich aan te passen aan het tijdsverschil.
  • U kunt pre-flight uw horloge om de tijd op de bestemming (bijvoorbeeld pols-horloge en mobiele telefoon).
  • Je moet nemen tijdens de vlucht vezel. Deze zijn, bijvoorbeeld, in volkoren producten, fruit en groenten.
  • Kunt u niet zonder kunt tijdens de vlucht thee, koffie en Cola (cafeïne) en alcohol. Drinken spritzer in plaats daarvan veel water of vruchtensap.
  • Aanpassen van uw maaltijd en slapen tijdens de vlucht, indien mogelijk, op de plaats van aankomst.
  • Een jetlag kan leiden tot problemen met concentratie. U neemt de verzorging van de belangrijke taken of afspraken, indien mogelijk, ten vroegste twee dagen na de aankomst.

Geef een reactie