Ijzer-bevattende voedingsmiddelen in een Oogopslag

Eisenhaltiges Lebensmittel: Rindfleisch
De juiste voeding speelt een belangrijke rol als het gaat om de preventie van een ijzertekort. Met deze ijzer-rijke voedingsmiddelen, jullie zijn goed voorzien!Volgens de wereld gezondheid organisatie, DIE, in het kader van de voeding met ijzer is de meest voorkomende tekort aan voedingsstoffen in de wereld. Een ijzertekort kan invloed hebben op het lichaam, maar ijzer-bevattende voedingsmiddelen helpen voorkomen.

Ijzer is voor het lichaam, een essentieel spoorelement voor het leven. De belangrijkste functie is om het transport van zuurstof in het bloed. In het geval van een tekort aan ijzer in het lichaam is onvoldoende voorzien van zuurstof. Het resultaat is dat We voelen ons moe en lusteloos, niet kan concentreren en zijn snel geïrriteerd.

Ijzer-bevattende voedingsmiddelen behoren op het dining plan

Daarom is het van belang om ijzer-bevattende voedingsmiddelen in het dieet ter dekking van de dagelijkse ijzer vereiste. De duitse nutrition society (DGE) adviseert vrouwen op 15 milligram per dag, mannen slechts 10 milligram.

Ijzer-bevattende voedingsmiddelen te verbeteren de opname van de sporenelementen

Ijzer treedt op zowel in de fabriek en in dierlijk voedsel. Het ijzer uit dierlijk voedsel kan worden opgenomen door het lichaam beter. Echter, op basis van planten, ijzer-bevattende voedingsmiddelen, is er een Truc om het verbeteren van de opnamen: u kunt deze Combineren met Vitamine C. Een glas jus d ‘ orange, een salade met reepjes rode peper of een Kiwi fruit na de maaltijd te verbeteren de opname van ijzer aanzienlijk.

Ijzer-bevattende voedingsmiddelen in een oogopslag

Wat voedsel te eten moet je per se, om te voorkomen dat een tekort in de galerie ijzer-bevattende voedingsmiddelen in een Oogopslag.

© door wat wordt uitgezonden

Geef een reactie