Hoe verscheidenheid van invloed op de dementie cursus positief

Alte Menschen mit Smartphone
Elke dag iets nieuws te leren: verscheidenheid brengt de hersenen op snelheid en heeft een positief effect op dementie loop van de impact, lees het opnieuw en opnieuw: Iedereen moet trainen zijn hersenen te worden als mentaal fit en wendbaar. Hier kunt u leren welke manieren kan de dementie cursus positief – dat is, in dit geval, om de invloed op de vertraging–.

Het helpt echt om de invloed op de dementie natuurlijk positief, als wij lossen elke dag tientallen moeilijke Sudoku puzzels, of te proberen om te leren zo veel gedichten uit het hoofd? Brain training hoeft niet moeilijk te zijn, en niet saai! Het brein heeft behoefte aan afwisseling. Als we noemen het een dag, we houden het passen en ons beschermen tegen dementie.

De beste workout voor een positieve dementie cursus

Hersenen onderzoekers zeggen: de dementie-geschiedenis is niet over om te gaan met veel lastige klussen op een rij. Integendeel, Onze hersenen wordt gebruikt om de dezelfde stam en ontwikkelde een vorm van leren routine. Het magische woord van de hersenen onderzoekers is vrij gevarieerd. De complexe Structuur van de zenuwcellen en hun Verbindingen (synapsen) in ons hoofd behoeften diversiteit, anders is het handig en traag. De uitdaging om te gaan met nieuwe dingen, het is veeleisend en vaak vermoeiend, maar de moeite waard. Want de enige manier waarop de hersenen kan gezond blijven.

Voor een lange tijd neurologen van mening dat met de leeftijd, meer en meer zenuwcellen sterven. Maar het meest recente onderzoek plaatst deze veronderstelling in twijfel-gratis: Anders dan eerder gedacht, dat er iedere dag duizenden zenuwcellen in de hersenen die een verbinding met het omliggende weefsel en de ondersteuning van de stroom van informatie. In vergelijking tot de reeds bestaande 100 tot 1000 miljard zenuwcellen, maar dit is slechts een klein deel, maar het is precies dit speelt een belangrijke rol in de opslag van nieuwe informatie en de dementie cursus

Die lijden aan dementie brein te slim af te zijn

De productie van andere zenuwcellen werken bij gezonde mensen, zelfs op oudere leeftijd – er is vrijwel geen limiet. Maar alleen met genoeg variatie. De traagheid van onze hersenen kan gemakkelijk te slim af, als we voeden het beetje bij beetje. Maar: we moeten niet overstretch, anders is ons lichaam reageert met het vrijkomen van stresshormonen die het immuunsysteem verzwakken en we ouder voortijdig

Daarom hebben wetenschappers geprobeerd om erachter te komen wat het ritme van ons brein informatie verwerkt. Het resultaat van verschillende studies: het is Belangrijk voor het leren van het succes is een harmonieuze uitwisseling tussen concentratie en ontspanning. Volwassenen kunnen concentreren voor een half uur, na een uur van vermoeidheid een van de symptomen, na een half uur is het over met de aandacht. Na de laatste Fase van ontspanning, onze hersenen nauwelijks iets van de Opgenomen, en er zijn geen nieuwe hersencellen – het positieve effect vervliegt niet effectief.

Breekt het verbeteren van de concentratie

Dit betekent echter niet, dat moeten we doen elk half uur iets totaal Nieuw. In het Algemeen, een kleine uitweiding is genoeg. Ergeren leraar is altijd op studenten, verloren in gedachten, uit het raam te kijken. De zorg daadwerkelijk iets slims: ze liet haar gedachten voor een kort Moment. Voor de geheugen prestaties tot dusver, als schadelijk beschouwd als afleiding is volgens een AMERIKAANSE studie is dan voordelig. De wetenschappers vonden in een vergelijking van verschillende controle-groepen: Degenen die waren afgeleid tijdens een concentratie taak, tussen, bereikt aanzienlijk betere resultaten.

Maar wat betekent dit voor ons dagelijkse leven? Elke uitgebreide activiteit: Kijk in de tussentijd voor een paar minuten uit het raam, maak voor jezelf een Kopje thee of wat boodschappen te doen. Om uw Konzentrationsuhr elke Keer terug naar nul

Beweging op het bevorderen van een positieve dementie cursus?

De meeste neurologen zijn nu van mening dat de ziekten van de ouderdom, zoals dementie, zijn nauw verbonden met de vorming van nieuwe zenuwcellen. Door het forceren van onze hersenen produceren van nieuwe zenuwcellen, en maken tegelijkertijd een soort van defensieve vesting tegen het Vergeten. De ideale combinatie is gevormd bij aan de geestelijke verscheidenheid van het fysieke. Het geactiveerd in de hersenen structuren die voorheen werden beschouwd als in slaap. Omdat sommige gebieden van de hersenen die zijn alleen gestimuleerd door de fysieke verandering aan de productie van nieuwe zenuwcellen. Drie keer 50 minuten per week wandelen, zwemmen of Fietsen, mentale achteruitgang kunnen remmen gaan-processen beter dan welke drug.

U dansen op de dementie van

Een van de beste activiteiten voor de preventie van dementie is Dansen. Dit complex beweging kan worden getraind en-processen. Studies tonen aan dat sport worden geactiveerd in de hersenen gebieden voor het geheugen.

Geef een reactie