Hoe nuttig de promotie is te vroeg?

Expertin Dr. Nadine Hess
Expert Dr. Hess: vroege interventie is vooral in de begaafde en getalenteerde kinderen met ontwikkelings-stoornissen.Ouders doorgaans veel waarde aan het stimuleren van uw kind zo vroeg mogelijk. Maar waar is de lijn tussen promotie en buitensporige eisen? En hoe nuttig de promotie is een begin, toch? Kinderarts Dr. Nadine Hess heeft de antwoorden.

De kinderarts Dr. Nadine zegt Hess

Kortom, het is volkomen begrijpelijk dat ouders willen voor de ondersteuning van uw kind zo vroeg mogelijk om succesvol te zijn. Soms, echter, het is moeilijk om een grens: de jong naar de Kleuterschool is nu echt nog in de pre-school engels natuurlijk, als het zou liever Buiten spelen? En het zou kunnen als het buiten is, de motor is niet razende trein vaardigheden en met de gymnastiek? Het is een feit: Fundamenteel verkeerd promotie is niet het begin. Maar het dient in de eerste plaats de bevordering van de individuele vaardigheden. Dit vermogen is de focus, het kan leiden tot andere belangrijke basisvaardigheden zoals beweging, waarneming, Denken en mededogen zijn niet voldoende ontwikkeld. Als uw kind een speciaal talent hebben, spreken over het algemeen, niets te bevorderen – je moet de nakomelingen, maar voldoende open ruimten aan de basis vaardigheden.

U beslissen over de toekomst lesrooster is ook niet helemaal over het hoofd van het kind: Zelfs als een bijzonder talent voor de piano, of een schilderij, hoeft niet te betekenen dat het kind ook plezier heeft! Bekijk de nakomelingen voorzichtig en praat met hem over de vraag of hij wil gaan naar de klas. Uw kind moet op zijn minst zeggen over de vraag of het niet wil om gepromoot te worden op een veld dat bij hem past, eigenlijk.

Kinder beim Toben

Het Ravotten en Spelen met anderen is voor de ontwikkeling van het kind is erg belangrijk

Een vroege interventie voor begaafde en ontwikkelingsstoornissen

Echt handig voor het begin van de blootstelling, met name in het begaafde kinderen en kinderen met ontwikkelingsstoornissen. De begaafd zijn meestal een ding goed, bijvoorbeeld in de wiskunde of in de muziek. De normale lessen is verveeld van een kind en frustrerend. Hier moet gerichte prikkels voor de ontwikkeling van zijn talenten. In het geval van een ontwikkelingsstoornis, het is ook handig, de specifieke zwakte aan te pakken. De kinderarts kan bepalen of en, zo ja, welke fout is en wat er te doen is in dit geval de beste. In het geval van kinderen onder de zeven jaar het recht op onderwijs en psychologische begin van de interventie – als dat nodig is, bijvoorbeeld in het geval van Sociale en jeugdzorg kantoren kan u informeren over het meer in detail.

Kinderen leren vooral door samen te Spelen

Belangrijk mag worden in de eerste lijn is altijd te laat het kind gewoon kind zijn en hem de tijd geven om te Spelen. Door middel van gedeelde Spelen en Ravotten, motorische en sociale vaardigheden worden ontwikkeld, om te Rijpen door het kind alleen een evenwichtig persoon. U hoeft niet te beschermen, hun nakomelingen, in het bijzonder: kinderen zijn voortdurend testen hun grenzen en probeer, bijvoorbeeld, of je kunt als je alleen op de stoel. U moet een oogje houden op, laat de kleintjes maar ook hun ervaringen, zodat u kunt aanscherpen van uw oordeel. En als een proef gaat het mis: Stimuleer het kind tot een tweede start-up, zodat ze leren doorzettingsvermogen.

Geef een reactie