Hoe kunt u voorkomen dat infectie met Helicobacter?

Om Helicobacter voorkomen, moet duidelijk worden gemaakt hoe de ziekteverwekker wordt overgedragen. Aangezien er geen betrouwbare informatie, de focus moet worden Betrokken, daarom invloed op het verloop van de ziekte positief.

Helicobacter preventie: Is dat mogelijk?

Om Helicobacter preventie, nodig voor het onderzoek gestaafd kennis over de Overdracht van de ziekteverwekker. Het is echter een vaccinatie bestaat niet. Wetenschappers raden, echter, was groenten en fruit vóór consumptie. Dus het moet mogelijk zijn om Helicobacter voorkomen.

Als u last heeft van een Helicobacter pylori infectie, maar er zijn een aantal maatregelen die u kunt, in de loop van de infectie.

Feiernde Teenager

Om niet te irriteren het maagslijmvlies onnodig, moet u afzien van een infectie met de Helicobacter pylori-producten zoals alcohol en nicotine

Maatregelen in de loop van een Helicobacter pylori-infectie te bevorderen

  • Als je geïnfecteerd bent met de kiem Helicobacter pylori, kan leiden tot zweren in de maag en de twaalfvingerige darm, en in zeer zeldzame gevallen kwaadaardige tumoren van het maagslijmvlies. Daarom moet u in ieder geval een Uitroeiing therapie met antibiotica, de ziekteverwekkers zijn volledig verwoest. De kans dat u weer een Helicobacter-infectie na een succesvolle uitroeiing is laag.
  • Als de arts heeft vastgesteld dat u een Helicobacter-infectie, is het aan te raden dat u heeft afgezien van een dergelijke voeding, dranken en tabak, die kunnen irriteren je al aangetast maagslijmvlies. Deze zijn nicotine, een hoog percentage alcohol, koffie in grote hoeveelheden zure voedingsmiddelen of pittige gerechten, bijvoorbeeld.
  • Als u lijdt door de Helicobacter-infectie ernstige opgeblazen gevoel of een gevoel van volheid, kunt u een aanvulling op medicamenteuze therapie door sport of beweging gevoel. Beweging brengt de trage maag en darm spieren in beweging en helpt bij het loslaten van de gecumuleerde Gas te verstoken.
  • Stress bevordert de vele ziekten of versterking van de klachten. Als u vaak blootgesteld aan Stress of ernstige psychologische stress, kan u helpen een soort van ontspanning, training, zoals autogene Training of Progressieve spierontspanning actie om beter om te gaan met de Stress.

Geef een reactie