Hoe kunt u het voorkomen van gewichtstoename?

Gewichtstoename kan worden voorkomen door het nemen van calorieën dan je verbruikt.

Omdat in de meeste gevallen, de extra kilo ‘ s veroorzaakt door een slechte energiebalans. Praktisch betekent dit: let op je dieet, en je beweegt voldoende.

Met deze voedings tips kunt u voorkomen dat gewichtstoename

  • Je eet veel volkoren producten dagelijks, indien mogelijk.
  • Fruit en vooral groenten moeten bezetten een groot deel van het dining plan. De duitse nutrition society beveelt vijf porties fruit en groenten per dag. Een Gedeelte beschrijft een hoeveelheid die past in een Hand.
  • Worst en vlees worden geconsumeerd slechts twee keer per week.
  • Vis is een gezond Alternatief voor vlees, het beste is om twee keer per week.
  • Wees voorzichtig niet te veel vet. Wees zuinig met de Boter, een beetje room, en let op het vetgehalte van de afgewerkte producten.
  • Het beperken van de consumptie van snoep en suiker bevattende dranken tot een Minimum te beperken.
  • Drink je alcohol alleen met mate.
  • U eet langzaam, en hoort u op uw gevoel van verzadiging, zelfs als het smaakt zo goed.
  • U doet afstand van alle tussen de maaltijden door, met grote Honger, over een groentegerecht, maar mogen caloriearme Snacks.
  • Koop geen voedsel op voorraad, zodat u geen onnodige verleidingen in het huis.
  • Voor de on-the-go, moet u zorgen voor voedsel of voor gezonde Alternatieven, zoals een salade bar, te kijken.
  • Water drinken veel (zoals, ongezoete vruchten-of kruidenthee), dat vult de maag.
  • Als je een grote eetlust voor een calorie-bom, moet u de voorkeur geven te eten van een kleine hoeveelheid, in plaats van de Lome te onderdrukken – over het algemeen een vraatzuchtige honger aanval volgt, anders, vroeger of later.

Geef een reactie