Het beste eten tegen kanker

Bauchspeicheldrüsenkrebs mit Gemüse vorbeugen
Vooral groenten bevatten stoffen die voorkomen dat, bijvoorbeeld, alvleesklierkanker. Een gezonde voeding het risico op kanker met 40% senkenWie met de juiste mix en de voorbereiding van het risico voor kanker is het van cruciaal belang te verminderen – van artisjok en chocolade.

Kan helpen de kracht van de natuur om te verslaan van de kanker? De wereld gezondheid organisatie, DIE wordt ervan uitgegaan dat 30 procent van alle gevallen van kanker zijn te wijten aan ongezonde voeding en te weinig beweging. Studies over de hele wereld tonen aan dat de voeding heeft een belangrijke invloed op de ontwikkeling van het risico van kanker, zegt de immunoloog Dr. Peter Schleicher. Volgens deskundigen, iedereen die eet een gezonde en evenwichtige voeding kan verminderen het risico op kanker met 40 procent. De immunoloog heeft samengesteld op deze pagina de beste Anti-kanker voedsel. Elk heeft zijn eigen voedingsstoffen en bescherming van het profiel; samen vormen de ingrediënten om te voorkomen dat het optreden van pathologische cellen. Daarom behoren zij zo vaak mogelijk op het dining plan.

Bepaalde bestanddelen van de plant fungeren als kanker-remmende

Zeer belangrijk: groenten en fruit. Uw bestanddelen van de plant fungeren als kanker-remmende. Dit geldt bijvoorbeeld voor borst -, maag-of alvleesklierkanker. Voedingsvezels uit Kool aan het verminderen van het risico van kanker van de dikke darm. Vissen moeten komen vaak bij de tabel: De Omega – 3-vetzuren (vooral van de wilde zalm), anti-inflammatoire en dus te beschermen tegen het kwaad van de celgroei.

In het geval van andere voedingsmiddelen, echter, voorzichtigheid is geboden: bijvoorbeeld vaker op afgewerkte producten, harde alcohol, ongezonde vetten (zoals in chips) en snoep. Schadelijk ook de overmatige inname kan worden van vitaminen en mineralen zoals selenium stoffen. Het feit voedingsdeskundige Sven-David Müller in zijn laatste boek, De 100 beste moordenaar van kanker. Minder gevaarlijke additieven in voedsel tegen. Het is wetenschappelijk onderbouwd, bijvoorbeeld, dat zoetstoffen zoals aspartaam kan leiden tot kanker. Stevia lijkt niet kankerverwekkend, zegt Sven-David Müller.

Maar niet alleen de voeding, de bereiding speelt een rol. Zo grillen wordt geacht schadelijk te zijn, maar is dat echt zo? Prof. dr. Hans Hauner Directeur van het Anders Kröner-Fresenius-centrum voor nutritionele geneeskunde in München, beantwoordt de belangrijkste vragen:

Groenten gestoomd of rauw: welke is beter?

Prof. Hans Hauner schwört auf Tomaten. Ihr Farbstoff Lykopin bekämpft freie Radikale im Körper: So kann er vor Krebs schützen. Besonders viel Lykopin ist übrigens in Tomatenmark enthalten

Prof. dr. Hans Hauner zweert bij de tomaten. Je kleurstof Lycopeen bestrijdt vrije radicalen in het lichaam: Dus hij kan beschermen tegen kanker. Vooral veel Lycopeen in tomaten pasta

Dit is een kwestie van pure smaak, omdat de kanker-remmende plant verbindingen worden niet vernietigd tijdens het Verwarmen. Vitaminen zijn hitte gevoelig. Tip: groenten zachtjes in het water stomen.

Bakken en Braden: waar moet ik op letten?

Bij het bakken en Braden in de keuken van acrylamide. Een stof die wordt verdacht worden kankerverwekkend. Als u wilt voorkomen dat de stof, dan moet men niet in de bak het vlees in de oven tot een maximum van 200 graden, convectie alleen op 180 graden.

Grillen: Hoe schadelijk is het?

Zorg ervoor dat u voorkomen dat de zwarte korsten en druipend van het vet tijdens het grillen. Je mag niet blussen het vlees met het bier, dat zorgt ook voor gevaarlijke stoffen. Die aandacht en dagelijkse grill, is het niet een risico voor de gezondheid.

De magnetron eigenlijk pijn?

De verklaring van in de magnetron bereid voedsel kan kanker veroorzaken, is niet wetenschappelijk bewezen. Als je aan het koken bent, maar vlees van pluimvee is in deze, het kan zijn dat minder ziekteverwekkers (zoals Salmonella) worden gedood. Dit is omdat het eten wordt ongelijkmatig verwarmd.

Welke voedingsmiddelen moeten worden vermeden?

Iedereen die eet veel rood en bewerkt vlees (zoals Salami), heeft een verhoogd risico op het ontwikkelen van darmkanker. Maar je hoeft niet te missen volledig. 300 tot 500 gram per week helemaal goed.

Geef een reactie