De 10 beste Oefeningen voor een goed gezichtsvermogen

Augenübungen für gute Augen
Verwen uw ogen met deze Oefening een pauze nemen: niet behandelen oppervlakken van de ogen voor een paar seconden met de hand en krijgen ze gewend aan de duisternis – de Ogen ontspant het oog Gymnastiek behoeften. Deze Oefeningen helpen in geval van wazig zien, te verlichten een branderig gevoel in de ogen en versterkt het gezichtsvermogen.

Oogziekten zoals staar, kortzichtigheid of macula-Degeneratie behandeling van de oogarts. Alledaagse klachten zoals een droge of branderige ogen kunnen worden voorkomen, maar met regelmatige Oefeningen.

  • U kunt het uiterlijk tenminste elke 30 minuten in de verte. De ontspannen de lens van de spieren.
  • Je dwingt jezelf om een regelmatig knipperen, knipperen, anders wordt het oog droog en branden.
  • Je rolt met de ogen, staar in de verte, de oogleden flutter.
  • Dekking van de vlakken van de beide ogen met de hand en je wennen aan de duisternis.
  • Laat je hoofd, draai de schouders.
  • Ga liggen met gesloten ogen ontspannen. Probeer om je gedachten niet te houden, en de hersenen leeg is: je gezichtsvermogen is snel herstelt. Drie minuten blijven.
  • Je gapen af en toe, het ontspant en bevochtigt de ogen.
  • Super-tip voor kort door de bocht: ze zien er op het eerste schuin naar links en naar beneden naar de grond en dan schuin omhoog naar rechts. Herhaal dit vier keer. Dit versterkt de oogspieren.
  • U schildert met uw neus in de kamer. Ogen open!
  • Sluiten van de oogleden en plaats de uiteinden van de vingers voorzichtig. Ongeveer een Minuut lang zo blijven.
  • Belangrijk: de problemen met het gezichtsvermogen, jeuk, roodheid of pijn, de arts verduidelijken!

    Geef een reactie