Bescherming van de ogen: het gaat goed op

Bei trockenen Augen möglichst oft blinzeln
Als u last heeft van droge ogen, je moet knipperen zo vaak mogelijk proberen te verhogen van de stroom van tranen en infecties te verwerken. geslacht uitzicht over de zee, de Glimlach van je partner is een van de meest waardevolle betekenis. Dat is de reden waarom het zo belangrijk is om aandacht te besteden aan de gezondheid van de ogen. Hoe kunt u het beste uw ogen te beschermen, kunnen wij zeggen hier.

Pas op voor te veel zon

Voel je je verblind? Hoog tijd om op een zonnebril, zodat u kunt uw ogen te beschermen. Omdat UV-licht bevordert de schade aan het netvlies. Het is belangrijk bij het kopen van een zonnebril om de CE-markering. Het is gegarandeerd in heel Europa de beste bescherming.

Waarschuwing Tekenen Van Problemen Met Het Gezichtsvermogen

Vroeg ontdekt, vele ziekten zijn nog steeds goed behandeld. Waarschuwingssignalen zijn de volgende wijzigingen in visie: rechte lijnen krom, van lichtflitsen, vlekken in het gezichtsveld en een Algemene daling in de visie. Zelfs op oudere leeftijd, moet je niet accepteren.

Bescherming van de ogen: De beste Oefeningen

Droge ogen zijn gevoelig voor infecties. In tegenstelling, frequent knipperen helpt. De makkelijkste manier om te denken, als u weinig regels zijn, bijvoorbeeld altijd op de hoogte van de ogen, zo ga je door een deur of iets te drinken. De tranen stromen verbetert. Net zo goed, Gapen helpt, door de manier waarop. En hoewel de lange, sterke en ook luidruchtig. Zo gemakkelijk op de ogen te beschermen!

Augen schützen

Zodat u kunt uw ogen te beschermen, helpt al uitgebreid Gapen

Vitaminen voor de ogen

De belangrijkste eye-vitaminen zijn Vitamine E en C. Deze micronutriënten zijn te vinden in de lens en het kamerwater in het oog. Vitamine C, zelfs in hoge concentraties – in het beste geval. Daarom is het altijd aan te vullen met de levering. Vitamine C is te vinden in vele zure vruchten, de Vitamine E die in plantaardige oliën en noten. Beide vitaminen aanvullen en beschermen de ogen tegen schade. Net zo belangrijk, bepaalde plantaardige stoffen, die voor de groene kleur van groenten verantwoordelijk, bijvoorbeeld, Boerenkool, peterselie en spinazie. En die vaak vis eet, kan ook het beschermen van de ogen. Omdat zowel de contactor vet bevat. Ideaal gedoseerd, er is de vitale stoffen als voedingssupplement in capsules (van de apotheek).

Informeer bij de oogarts

Profiteer van de Preventieve onderzoeken, zodat u kunt uw ogen te beschermen! Veel oogafwijkingen optreden in de leeftijd voordat opgehoopt. Vanaf de leeftijd van 40 is het risico van het ontwikkelen van cataract of staar, glaucoom stijgt, bijvoorbeeld. Echter, niet alle studies zijn betaald door de verzekeringsmaatschappij. Vraag Uw Oogarts.

Geef een reactie